Socialdemokrater hatar Ilona | Sverigedemokraterna Mölndal

Socialdemokrater hatar Ilona

Socialdemokrater gick idag loss ordentligt och visade sitt rätta ansikte. ”skicka tillbaka henne till varifrån hon kom”, ”jädra stolle” och ”komplett idiot” är bara några citat.
Det rådde riktigt sura miner på socialdemokratiska sajter såsom slutpixlat m.m idag, efter att Ilonas insändare gjort succé. Man kunde inte argumentera mot Ilonas artikel i sak. Istället hänvisade man till vad andra sverigedemokrater sagt genom tiderna. På kommentarsfälten gick däremot socialdemokraterna och vänstern loss ordentligt.  Nedan följer ett par exempel. Ställ dig frågan, vem har en dålig människosyn?

Skicka hem henne dit hon kommer ifrån. Med all tydlighet så visar socialdemokraten sin riktiga sida.

Leif demonstrerar tydligt argumentationsnivån på sig själv och sina gelikar. Grattis själv Leif.

Varför snärja in sig i långa utläggningar? Ut med hatet bara.

Proffsfightern Therese Gunnarsson vill hellre gå till fysiskt angrepp. En Lite mer signifikant yttrandeform för vänstern.

Pia ondgör sig över hur man kunde publicera Ilonas artikel. Den borde ha censurerats.

Eller varför inte häckla Invandraren Ilonas skriftförmåga? Det är lätt att göra sig lustig över en invandrare som bara bott i Sverige i 10 år. Vi gissar att socialdemokraternas ordpoliser kommer få en tuff tid i det ”nya” Sverige framöver.

Ilona hälsar från Danmark

-Jag har varit förberedd på hat men det är aldrig roligt när det kommer såhär kompakt. Men försöker tänka positivt. Kanske kan det komma något gott utav det här. Vanligt folk som ser detta kanske inser vilka det är som är odemokratiska.

-Trots allt hat har jag fått betydligt mer positiva reaktioner. Jag vill också tacka alla de som stött mig.

Om någon av de som kommenterat på facebook inte står för sina åsikter offentligt meddela oss så tar vi bort dom. Eftersom de är publicerade på ett offentligt forum gör vi bedömningen att det är ok.